Uslovi korišćenja
Komunikacija elektronskim putem
Izjava o zaštiti privatnosti
Intelektualna svojina
Vaš nalog
Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci
Opisi proizvoda
Cene proizvoda
Radno vreme
Promena (ažuriranje) podataka na sajtu
Ostalo
Uslovi kupovine na internet prodavnici Kompanije
I NARUČIVANJE
Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice Kompanije potrebno je da ispratite sledeće korake:
- Registracija (opciono)
- Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
- Pregled Korpe
- Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
- Način dostave
- Izbor načina plaćanja
- Pregled i potvrda narudžbenice
1. Registracija (opciono)
Registracija se obavlja samo jednom, a svaki sledeći put kada posetite sajt Kompanije sistem će vas automatski prepoznati. Registracija se obavlja izborom opcije “Registracija”. Potrebno je da navedete svoju email adresu nakon čega će vam na nju biti poslata automatska poruka koja sadrži lozinku. Dalje, na prikazanoj stranici unesite lozinku i potvrdite unos klikom na odgovarajuće dugme. Otvoriće vam se početna stranica sajta, a kao potvrda uspešne registracije biće navedeno vaše ime pri vrhu svake stranice sajta. Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije “Odjava”. Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije “Prijava” i navođenjem svoje email adrese i dodeljene lozinke. napomena: Kao što je to uobičajeno na svim Internet sajtovima za registraciju je neophodno da vaš Internet browser podržava rad sa “cookies”. “Cookies” su standardno uključeni na većini programa za pretraživanje interneta.
2. Pronalaženje proizvoda koje želite da kupite
3. Korpa
Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju “Korpa”. Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje sto da sada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog proizvoda želite naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete izbaciti iz korpe. Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.
4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je potrebno paket isporučiti. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti navedeni na računu koji će vam biti poslat zajedno sa pošiljkom. Ukoliko kupujete kao fizičko lice, kao podatke o naručiocu navedite podatke iz lične karte. Ukoliko naručujete kao pravno lice (firma) navedite važeće podatke o firmi.
Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku. Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije kako bi vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.
5. Način dostave
6. Izbor načina plaćanja
- U ovom koraku je potrebno da izaberete kako želite da platite naručene proizvode. Kompanije podržava sledeće načine plaćanja:
– uplatnicom na šalteru banke ili pošte
– e-bankingom
– nalogom za prenos (za pravna lica)
– Visa, MasterCard i Maestro platnom karticom (online plaćanje)
– plaćanje pouzećem (za pojedine proizvode iz ponude)
Kompanija može u svakom trenutku onemogućiti neki od načina plaćanja, bez prethodnog obaveštenja. Prilikom poručivanja svi kupci će videti trenutno raspoložive načina plaćanja od kojih biraju ono koje njima najviše odgovara, u tom trenutku.
7. Pregled i potvrda narudžbenice
II Praćenje statusa narudžbenice na stranici “VAŠ NALOG “
III PLAĆANJE
Kompanija podržava sledeće načine plaćanja:
- uplatnicom na šalteru banke ili pošte
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice na šalteru banke ili pošte izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice na naš račun. Svi detalji kako da popunite uplatnicu biće vam automatski poslati na email nakon što potvrdite narudžbenicu. - e-bankingom
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon što potvrdite svoju narudžbenicu, putem svog e-banking naloga izvršite plaćanje iznosa sa narudžbenice. Svi detalji u vezi plaćanja biće vam automatski poslati na email po vašoj potvrdi narudžbenice. - Platnom karticom (online plaćanje)
Ukoliko posedujete Dina, Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje, izaberite ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbenicu, bićete preusmereni na posebnu stranicu procesora platnih kartica na kojem vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćanje. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.
Iz sigurnosnih razloga, podaci o vašoj platnoj kartici su vidljivi samo procesoru platnih kartica. Sajt procesora platnih kartica je zaštićen i siguran za ovaj način plaćanja.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama procesora platnih kartica. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Kompanija je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko Dina, VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
- plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom. Samo, manji broj proizvoda je moguće platiti pouzećem. Ukoliko naručite nekoliko proizvoda od kojih samo jedan ima mogućnost plaćanja pouzećem, pošiljka neće moći da se plati pouzećem. Samo pošiljke u kojima se svi proizvodi mogu platiti pouzećem se mogu platiti na ovaj način.
Napomena:
Ukoliko ne izvršite plaćanje po narudžbenici u roku od 15 dana od dana njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od 15 dana plaćanje po toj narudžbenici nije moguće, ali možete napraviti novu narudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj.
IV DOSTAVA
Dostava naručenih proizvoda iz narudžbenice se obavlja po evidentiranju vaše uplate. Dostavu pošiljki vrši kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije bez Kosova. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i zavise od mase paketa a ne od mesta dostave. Cena dostave je iskazana na poslednjoj stranici procesa naručivanja. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima, tako da je prilikom preuzimanja pošiljke potrebno samo potpisati adresnicu. Samo u slučaju plaćanje pouzećem, plaćanje narudžbenice vršite kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.
Okvirno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena navedeno je u pregledu narudžbenice. Kako u praksi uručenje može biti i brže, a da ne bi svaki dan isčekivali kurira i pošiljku, prilikom predaje vaše pošiljke kurirskoj službi poslaćemo vam email obaveštenja da smo pošiljku poslali. To znači da će kurir sa pošiljkom biti sutradan na vašoj adresi.
V REKLAMACIJE
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, budite slobodni da nas kontaktirate, uvek smo spremni da rešimo svaku situaciju.
Proizvodi koji dolaze u direktan kontakt sa intimnim delovima tela ne podležu raklamaciji, bez opravdanog razloga.
Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl.52, 54. i 81. Zakona o zaštiti potrošača, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Potrošač može da izjavi reklamaciju telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa).
Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacije potrošača.
Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Evidencija o primljenim reklamacijama se vodi u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanaj te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.
Prodavac je dužan da postupi skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom. Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
VI POVRAĆAJ NOVCA
Povraćaj novca se vrši isključivo na tekući račun kupca, a isplata u gotovini nije moguća.
Jednostrani raskid
Potrošač ima pravo da u roku od 14 dana od dana prijema robe bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor zaključen na daljinu. Jednostranim raskidom potrošač se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe. Uz robu koju vraća, potrebno je da popuni i pošalje Obrazac za odustanak. Potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ako uz izričitu saglasnost potrošača, trgovac započne pružanje usluge pre isteka vremena u kome je dozvoljen jednostrani raskid ugovora.
VII POVRAĆAJ I ZAMENA KUPLJENE ROBE
Troškove slanja prilikom vraćanja i zamene kupljene robe snosi potrošač, osim u slučajevima kada potrošač dobije neispravan ili pogrešan artikal i kad troškove slanja snosi prodavac.
Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene, snosi kupac.
OBAVEZNO PROVERITE SASTAV PAKETA ČIM GA PREUZMETE OD KURIRSKE SLUŽBE I ODMAH PRIJAVITE EVENTUALNE NEDOSTATKE!
U nekim slučajevima kada fali neki artikal ili niste dobili odgovarajući proizvod, odmah po prijemu paketa pozovite nas i prijavite nedostatak.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakovanju. U suprotnom nećemo primiti paket.
U Beogradu, dana 01.02.2020.
Direktor Sanja Obradović